085 064 0640 – Gennep3H@bedrijventerreinvereniging.nl

Bijeenkomst: Benut het talent van mensen met een arbeidsbeperking

Geplaatst op 10 oktober 2019

Gemeente Gennep nodigt u graag uit voor een bijeenkomst ‘Benut het talent van mensen met een arbeidsbeperking’ op:

Maandag 28 oktober 2019
08:00 – 10:15 uur
Herberg Brasserle de Bongerd (Markt 13 te Beesel)

De overheid vraagt van ondernemers om méér werk te bieden aan mensen met een arbeidsbeperking. Gemeenten willen u helpen om aan die taak vorm te geven. We organiseren daarom op 28 oktober a.s.  in regionaal verband een bijeenkomst, waarvoor wij u willen uitnodigen.

We streven er naar om met een twintig tot dertig tal ondernemers middels een interactief programma de mooie maar ook minder succesvolle verhalen te vertellen en over te brengen over de begeleiding van iemand met een arbeidsbeperking. De ervaring leert namelijk dat er in elk bedrijf een of meer mensen werken die talent voor begeleiding blijken te hebben. De bijeenkomst wordt geleid door Theo Duijker. Theo is gastdocent bij verschillende HBO opleidingen en is mede-ontwikkelaar van de veelgeprezen ‘Harrie training’ (https://www.ikbenharrie.nl/).

Klik hier voor meer informatie & aanmelden