Het team

Om ervoor te zorgen dat alle bedrijventerreinen schoon, heel en veilig zijn en blijven werken wij niet alleen samen met ondernemers, maar ook met elkaar. Wij bestaan uit een daadkrachtig en divers team met allemaal onze eigen expertises. Wij stellen ons graag aan u voor!

Karen Louwers – Projectcoördinator & Parkmanager
Karen is het vaste aanspreekpunt voor al uw vragen betreft lopende parkzaken. Zij is regelmatig te vinden op locatie en is continu op zoek naar nieuwe initiatieven en doet haar uiterste best om zaken geregeld te krijgen voor de ondernemers.
#Daadkrachtig #Veiligheidsexpert #Verbinder

Ben van de Wijgert – Projectcoördinator
Ben is net als Karen een Projectcoördinator en vaak onderweg. Door zijn manier van werken komen niet alleen nieuwe samenwerkingsverbanden tot stand; mensen komen ook vaak tot nieuwe inzichten. Ben is continu op zoek naar verbetering en zijn wilskracht is ontzettend groot.
#Creativemind #Vooruitstrevend #Passie

Gabriëlle van Veldhoven – Administratie
Gabrielle is verantwoordelijk voor de administratie. Heeft u vragen over administratieve zaken? Dan kunt u bij Gabriëlle terecht. Door haar gestructureerde werkwijze komen alle facturen netjes bij de juiste personen terecht en blijft onder andere de database up to date. Is Karen naar een afspraak, dan is de kans groot dat u Gabriëlle aan de telefoon krijgt!
#Kritisch #Gestructureerd #HelpendeHand

Lotte de Laat – Projectcoördinator Stagebureau
Lotte heeft met haar HR achtergrond veel expertise betreft allerlei HR-zaken en stages. Ze weet precies wat bedrijven en stagiaires nodig hebben en springt graag overal tussen. Ze komt graag op locatie om nieuwe mensen te ontmoeten.
#HR-spin #Gestructureerd #Expertise

Frenky van Gool – Junior Projectcoördinator & Communicatie adviseur
Frenky is binnen het team bezig met diverse (communicatie) uitingen.
Als junior Projectcoördinator leert ze elke dag meer over lopende zaken in het Land van Cuijk en Noord-Limburg en pakt ze steeds vaker zaken zelf op. Ze gaat graag met Ben en Karen op pad om iedereen te leren kennen.
#AllesWiller #Verbeelder #Creatief

Neem gerust contact met ons op!

Frenky van Gool

Lotte de Laat