085 064 0640 CuijkBR@bedrijventerreinvereniging.nl

Bedrijventerreinvereniging De Beijerd en 't Riet

Samen sterk door Parkmanagement

U kunt hier uw wensen, klachten, suggesties of informatie melden.

Wilt u meer informatie over bedrijvenpark?

Sluit u nu aan bij onze bedrijventerreinvereniging!

Heeft u de Parkmanagement app al gedownload?

Via de Parkmanagement app kunt u all relevante informatie over BTV De Beijerd en ‘t Riet terugvinden. Denk aan evenementen, meldingen, waarschuwingen, of werkzaamheden. Ook kunt u gemakkelijk uw buren digitaal terugvinden.

Klik hier voor meer informatie!

Nieuwe leden!

Wij heten de nieuwe leden van harte welkom bij de Bedrijventerreinvereniging!
De vijf nieuwste leden:
- Autobedrijf Nabuurs
- Roggy Dichterbij
- Matrassen Textiel Fabriek
- Computer-wereld
- Van Berkel Deuren

Klik hier voor het overzicht van alle 109 leden!

Keurmerk Veilig Ondernemen

Het Keurmerk Veilig Ondernemen (KVO) is een samenwerkingsverband tussen ondernemers, gemeente, Politie en Brandweer. Hiervoor is een speciale werkgroep opgesteld die het bedrijventerrein kritisch bekijken op veiligheid. Zij nemen bevindingen mee in de overleggen en bespreken samen mogelijke oplossingen voor nu en in de toekomst. Deze samenwerking is schriftelijk vastgelegd en hier ligt een compleet plan van aanpak aan ten grondslag.

Lees meer over het KVO

Collectieve diensten

Het DBO ondersteunt de Bedrijventerreinverenigingen in het Land van Cuijk en Noord-Limburg. Diensten zoals Parkmanagement en ondersteuning bij het Keurmerk Veilig Ondernemen worden uitgerold over de bedrijventerreinen. Daarbij zijn er ook collectieve diensten waarbij economisch en kwalitatief voordeel te behalen valt!

Klik hier voor de website van DBO