085 064 0640 CuijkBR@bedrijventerreinvereniging.nl

Bedrijventerreinvereniging De Beijerd en 't Riet

Samen sterk door Parkmanagement

U kunt hier uw wensen, klachten, suggesties of informatie melden.

Wilt u meer informatie over bedrijvenpark?

Sluit u nu aan bij onze bedrijventerreinvereniging!

Nieuwe leden!

Wij heten de nieuwe leden van harte welkom bij de Bedrijventerreinvereniging!
De vijf nieuwste leden:
- Matrassen Textiel Fabriek
- Computer-wereld
- Van Berkel Deuren
- Mark Bruin Techniek
- Joannusmolen

Klik hier voor het overzicht van alle 109 leden!

Proefafsluiting fietspad - Heeswijksestraat

De gemeente start op dinsdag 12 maart 2019 een proef van een periode van 6 maanden om de snelfietsroute op het bedrijventerrein te verleggen via de Heiligenberg. Door middel van bebording wordt deze omleiding aangegeven.

Klik hier voor het volledige bericht

Onlangs heeft u de uitnodiging ontvangen voor de Algemene Ledenvergadering.
Tijdens deze vergadering zullen wij aandacht besteden aan Ondermijnende Criminaliteit en delen we verschillende weetjes over de bedrijven op het bedrijventerrein!

Aanmelden voor de Algemene Ledenvergadering!

Keurmerk Veilig Ondernemen

Het Keurmerk Veilig Ondernemen (KVO) is een samenwerkingsverband tussen ondernemers, gemeente, Politie en Brandweer. Hiervoor is een speciale werkgroep opgesteld die het bedrijventerrein kritisch bekijken op veiligheid. Zij nemen bevindingen mee in de overleggen en bespreken samen mogelijke oplossingen voor nu en in de toekomst. Deze samenwerking is schriftelijk vastgelegd en hier ligt een compleet plan van aanpak aan ten grondslag.

Lees meer over het KVO

Collectieve diensten

Het DBO ondersteunt de Bedrijventerreinverenigingen in het Land van Cuijk en Noord-Limburg. Diensten zoals Parkmanagement en ondersteuning bij het Keurmerk Veilig Ondernemen worden uitgerold over de bedrijventerreinen. Daarbij zijn er ook collectieve diensten waarbij economisch en kwalitatief voordeel te behalen valt!

Klik hier voor de website van DBO