085 064 0640 BoxmeerSG@bedrijventerreinvereniging.nl

Bedrijventerreinvereniging Saxe Gotha e.o.

De winst van samenwerken!

U kunt hier uw wensen, klachten, suggesties of informatie melden.

Nieuwsgierig naar het laatste nieuws?

Sluit je nu aan bij onze bedrijventerreinvereniging!

Keurmerk Veilig Ondernemen (KVO)

Op woensdag 12 december a.s. is er weer een KVO-werkgroep overleg. Hierbij komen alle betrokken partijen samen om het plan van aanpak en lopende zaken rondom veiligheid te bespreken. Meer informatie kunt u vinden onder de kop 'Projecten' en dan 'Keurmerk Veilig Ondernemen (KVO)'.

Meer informatie over het KVO

Vernieuwde AED-procedure voor bedrijvenpark Saxe Gotha e.o.

Alle leden van bedrijvenpark Saxe Gotha e.o. hebben een update ontvangen met hierin de vernieuwde versie van de AED-procedure. Maak deze kenbaar binnen uw organisatie en hang de procedure op in bijvoorbeeld de kantine, receptie of op andere plaatsen waar veel medewerkers komen. De juiste handeling bij een calamiteit kan levensreddend zijn. Heeft u de procedure niet ontvangen? Laat het ons weten! Wij delen hem graag met u.

Klik hier voor meer informatie over de AED-procedure

Collectieve Diensten

Het DBO ondersteunt de Bedrijventerreinverenigingen in het Land van Cuijk en Noord-Limburg. Diensten zoals Parkmanagement en ondersteuning bij het Keurmerk Veilig Ondernemen worden uitgerold over de bedrijventerreinen. Daarbij zijn er ook collectieve diensten waarbij economisch en kwalitatief voordeel te behalen valt!

Klik hier voor de DBO pagina