085 064 0640 BoxmeerSG@bedrijventerreinvereniging.nl

Bedrijventerreinvereniging Saxe Gotha e.o.

De winst van samenwerken!

U kunt hier uw wensen, klachten, suggesties of informatie melden.

Nieuwsgierig naar het laatste nieuws?

Sluit je nu aan bij onze bedrijventerreinvereniging!

Parkmanagement op bedrijvenpark Saxe Gotha e.o.

Wat een geslaagde avond! Gisterenavond vond de Algemene Ledenvergadering van Bedrijventerreinvereniging Saxe Gotha plaats.

Tijdens deze avond zijn de ondernemers bijgepraat over de uitgevoerde activiteiten van 2019 en de doelen van 2020. Vervolgens hebben de leden van BTV Saxe Gotha e.o. positief gestemd voor het Parkmanagement! Na een geslaagde pilot van 12 maanden gaat Stichting Duurzaam Bedrijven Overleg verder met Parkmanagement voor de ondernemers op het bedrijvenpark. Tot slot heeft gastheer Previcus de aanwezigen zijn bedrijfsvoering uitgelegd en is afgesloten met een gezellige borrel!

Leden van BTV Saxe Gotha e.o. bedankt voor deze leuke avond!

Samen bereik je meer!
Meer betrokkenheid, meer verbinding, meer resultaten.

Dank voor jullie betrokkenheid:
Martin van Collenburg
Anton de Weerd
Industriële Kring Land van Cuijk en Noord-Limburg
Gemeente Boxmeer
Peter Stevens
Antoine Eijkens
(Ted) Langen
en het Bestuur BTV Saxe Gotha!
Voorzitter Willy Simons, Louis Verberk, Rob Lennaerts, Willie Bongers, Clemens Verbruggen en sjaak van der linden.

Klik hier voor meer informatie en een afspraak met uw Parkmanagers

Vernieuwde AED-procedure voor bedrijvenpark Saxe Gotha e.o.

Alle leden van bedrijvenpark Saxe Gotha e.o. hebben een update ontvangen met hierin de vernieuwde versie van de AED-procedure. Maak deze kenbaar binnen uw organisatie en hang de procedure op in bijvoorbeeld de kantine, receptie of op andere plaatsen waar veel medewerkers komen. De juiste handeling bij een calamiteit kan levensreddend zijn. Heeft u de procedure niet ontvangen? Laat het ons weten! Wij delen hem graag met u.

Klik hier voor meer informatie over de AED-procedure

Collectieve Diensten

Het DBO ondersteunt de Bedrijventerreinverenigingen in het Land van Cuijk en Noord-Limburg. Diensten zoals Parkmanagement en ondersteuning bij het Keurmerk Veilig Ondernemen worden uitgerold over de bedrijventerreinen. Daarbij zijn er ook collectieve diensten waarbij economisch en kwalitatief voordeel te behalen valt!

Klik hier voor de DBO pagina